Vegotorsdag

Idag blev det en vegetarisk wok med sting i. Stinget var inte planerat utan min generösa sida visade sig för mycket när jag la i grön currypasta för fräsning.
Pastan fick sällskap av kokosmjölk och wokgrönsaker ( minimajs, kastanjer, morötter, champinjoner, paprika, blomkål och broccoli) jag hade äver i kineybönor och röda linser.
En skål med yoghurt serverade jag till för barn som tyckte att smaken behövde mildras. 
Ni får fråga hur dem åt för idag har jag inget enhetligt.


Nått jag däremot tror dem blev överlyckliga över var dagens andra majs, nämligen popcorn!!




2 kommentarer:

  1. Ja, popcornen var mycket uppskattade!
    /Sofia E

    SvaraRadera
  2. Länge sen jag tittade in här... Men lagar Fransk Lax idag och då var jag tvungen att kika lite. Du är så duktig Sandra!! / Emma

    SvaraRadera