Jag har VÄRLDENS BÄSTA arbetsplats...

Tänk att få arbeta med sådana fantastiska kollegor och föräldrar.
Igår hade vi en underbar middag som fem föräldrar lagade till oss.
Jag hoppas ni förstår hur uppskattat det var och hur uppskattade vi känner oss.



Mina fina kollegor

Förrättsbordet. Tänkte inte på att blixt var en bra idé.
Medelhavsinspirerad mat som var gudomlig. Räkorna var det godaste på länge.

Så kunde de se ut på tallriken när man plockat på sig av förrätterna. Parmainlindad melon, pestoslungad potatis, marinerad kyckling och chiliräkor med nachos.


Specialbakad hjärtformat bröd :)





Getostlasagne


Grand dessert bestående av pannacotta med hallonkompott,
chokladtryffel och äppelkaka. Allt var sååå gott.

Till desserten fick vi kaffe och avec

Efter det kom dem in med en ostvagn!



Tack !!

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen jättemysigt ut!
    Hälsar Anna (Gustavs mamma)

    SvaraRadera
  2. Ni är värda så mycket mer!!!! Ni är bara BÄST!!!!

    Jessica och Richard Ekström (Ella och Selma)

    SvaraRadera
  3. och när jag säger mer så menar jag inte att denna middag inte var bra nog...hoppas jag att alla förstod!! Vi menade att våra pedagoger är värda denna fantastiska middag och mycket mer därtill....:-)

    Tack ni härliga mammor och pappor som ordnat denna fina middag!!

    Jessica E...igen...

    SvaraRadera