Jag blir så glad

av barns kommentarer :) De är så ärliga och goa. Många föräldrar berättar att de blir inte lika bra hemma trots att dem gör av mina recept, barnen "klagar" ändå. Jag vet att det för vissa bara blir en fix idé men det är ändå så roligt att veta att de gillar min mat.

Som idag berättade förälder U att hon hade gjort morotssoppa till sina barn A och M häromdagen.
Det hade varit okej och de åt upp. Men den var inte som min sa A.
Jaha, undrar vad Sandra gör som inte jag gör undrade U.
A funderade lite och sa sen
- Sandra gör allting rätt!

1 kommentar:

  1. Det är precis så det är ju :-) De älskar din mat!! Jag vill verkligen tacka för chokladen som vi föräldrar fick från dig när vi gårdsstädade i dag :-) Så fin ask (och god choklad)!!! Det värmde oerhört!!

    Varma kramar

    Jessica (E och S)

    SvaraRadera