Allt är inte som det borde!

Idag när jag skulle sätta mig i legorummet och äta fick jag höra kommentarer som "Sandra, du är så tokig" och "mä Sandra, du har gjort fel, det ska vara paj där i".

Men denna pajlösning funkade utmärkt för mig. Salladsskålarna som vi haft är en aning för liten och det är svårt att ha grönsakerna uppdelade i den. För det går bäst när det är uppdelat.
Vi har provat salldsbuffé men de blev inte heller bra. Men detta, detta funkar fint.
Just idag bjöds de på spetskål, gurka, tomater, paprika, morötter, kidneybönor och coleslaw.
Kokt majs fanns också.

Till dessa goda grönsaker åt vi ugnsbakad lax och kokt potatis.




2 kommentarer:

  1. Smart! Ser mumsigt ut!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Åh....länge sen jag var här ock kikade! Blir hungrig och längtar efter dagismat!!! Använde liknande fat, det fungerade bra för oss med! / Emma

    SvaraRadera